„Codex” Biuro Rachunkowe istnieje od pazdziernika 2006 roku. Naszym celem jest profesjonalne
swiadczenie usług dla krajowych i zagranicznych podmiotów gospodarczych oraz wypełnianie
ustalonych zobowiazan w/c Klientów, jak i wspieranie Ich w zarzadzaniu przedsiebiorstwami.
Posiadamy licencje MF nr 15329/2006 na prowadzenie ksiag rachunkowych
Współpracujemy również z zaprzyjazniona firma audytorska. Korzystajac z naszych usług
zapewniamy Panstwu kompleksowa obsługe przez doswiadczona, wysoko wykwalifikowana kadre
oraz wykształcony personel posiadajacy długoletni staż pracy w ksiegowosci.
Celem naszej firmy jest:
• rzetelnosc
• zgodnosc z przepisami
• tajemnica informacji
• profesjonalizm
• bezpieczenstwo
• wysoka jakosc
• szeroki zakres usług
• długofalowa współpraca
• zadowolenie klienta
Dlaczego biuro rachunkowe?
Śledzenie czesto zmieniajacych sie przepisów wymaga dużego zaangażowania, czasu i
nakładów finansowych na fachowa literature, prase, szkolenia. Powierzenie spraw finansowoksiegowych wyspecjalizowanemu podmiotowi pozwala zaoszczedzic czas i pieniadze.
Usługi oferowane przez „Codex” to miedzy innymi:
1. Usługi w zakresie ksiegowosci
• ksiag rachunkowych
• ksiag przychodów i rozchodów
• ewidencji przychodów
• ewidencji zakupu i sprzeda4y VAT
• sporzadzanie deklaracji miesiecznych i zeznan podatkowych
• sporzadzanie sprawozdan finansowych
• wyprowadzanie zaległosci podatkowych
• sporzadzanie sprawozdan statystycznych
• pomoc przy uruchamianiu i likwidacji działalnosci gospodarczej
2. Raportowanie
• przekazywanie informacji rozliczeniowych, raportów specjalnych, również w jezyku angielskim - zgodnie z wymogami Klienta
3. Sprawy kadrowe, płacowe, ZUS
a) Obsługa kadrowa
• Sporzadzanie dokumentów dotyczacych nawiazywania i rozwiazywania stosunku pracy zgodnie z obowiazujacymi przepisami prawa pracy.
• Prowadzenie akt osobowych pracownika zgodnie z obowiazujacymi przepisami.
• Sporzadzanie i wydawanie pracownikom niezbednej dokumentacji dotyczacej przebiegu zatrudnienia.
• Pomoc przy sporzadzaniu regulaminów wewnetrznych pracodawcy
• Obsługe zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych (umowy zlecenie, umowy o dzieło)
• Pomoc przy rozwiazywaniu bieżacych problemów kadrowych w firmie.
• Pomoc przy kontrolach Panstwowej Inspekcji Pracy i ZUS oraz pomoc w załatwianiu spraw pokontrolnych.
b) Obsługa płacowa
• Sporzadzanie list płac
• Sporzadzanie druków ZUS RMUA dla ka4dego pracownika.
• Sporzadzanie i przesyłanie do ZUS miesiecznych deklaracji rozliczeniowych, imiennych raportów miesiecznych.
• Sporzadzanie informacji PIT–4R.
• Sporzadzanie rocznych informacji o dochodach (PIT–11 , PIT–8B)
Koszty swiadczonych przez nas usług sa negocjowane indywidualnie z każdym z naszych
klientów a ich wysokosc uzależniona jest od specyfiki działalnosci firmy zlecajacej.
Czynniki wpływajace na cene usług:
• forma prowadzonej ewidencji ksiegowej;
• forma prawna;
• brana w jakiej działa Klient;
• miesieczna ilosc dokumentów ksiegowych;
• miesieczna ilosc pracowników do obsługi kadrowo-płacowej;
• ilosc opracowanych informacji (raportów) dla zarzadu/włascicieli;
• ilosc nietypowych, niepowtarzalnych czynnosci ksiegowych.
Świadczone usługi: | Cena od: |
Pełna księgowość (do 50 dokumentów): | 800,00 zł |
Podatkowa KPiR + VAT (do 20 dokumentów): | 500,00 zł |
Podatkowa KPiR bez VAT (do 20 dokumentów): | 350,00 zł |
Ryczałt z VAT: | 200,00 zł |
Ryczałt bez VAT: | 150,00 zł |
Obsługa Płac i ZUS: | 50,00 zł |
Obsługa Kadrowa: | 20,00 zł |